Campings: 2 Lowlands E- tickets, A Camping Flight To Lowlands Paradise

Beste mensen,

Tot mijn grote spijt kan ik dit jaar door omstandigheden niet naar Lowlands. Daarentegen hoop ik er 2 mensen zeer gelukkig mee te kunnen maken. Het betreft 2 kaarten voor het Lowlands festival, te Biddinghuizen, van vrijdag 17 tot en met zondag 19 augustus. Ik vraag 200eu per kaart en mocht je ze alle twee tegelijk afnemen dan vraag ik 380eu voor beide kaarten.
Het zijn geen hardcopy's maar E- tickets, mocht je dit vervelend vinden omdat je misschien twijfeld aan de echtheid van de kaarten dan kun je altijd een kopie van mijn paspoort krijgen of een andere afspraak maken.
Heeft deze advertentie je intresse gewekt dan kun je mij altijd bellen om te overleggen.

Met vriendelijke groet,

J. Heemskerk
meer info

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Campings